Календарне планування ( християнська етика, нім.мова)

5  клас
(  1  год. на тиждень )
№ п/п год.
Дата
 Зміст навчального матеріалу
Домашнє завдання
Примітка
1.        

Розділ 1. Що вчить Біблія про людину, добро та зло.
Тема 1. Вступ.
Християнська етика – наука про християнську мораль.


2.        

Тема 2. Біблія – слово Боже до людини.
Історія написання Біблії. Структура Біблії.
Переклади Біблії. Як користуватися Біблією. Значення Біблії для вірян.


3.        

Тема 3. Святе Письмо про створення світу.
Біблійний опис створення світу. Світ – Боже творіння.


4.        

Тема 4. Людина – образ і подоба Божа.
Людина – найдосконаліша з істот. Неповторність людини – як вінець Божого творіння.


5.        

Тема 5. Добро та зло.
Що таке добро? Бог – джерело добра. Гріхопадіння. Прояви зла у світі. Торжество добра над злом. Відповідальність людини за вибір.


6.        

Тема 6. Сумління – голос Божий у душі людини.
Сумління чутливе та спалене. Сумління як чесний та непідкупний суддя. Чи може сумління мовчати ? Чисте сумління.


7.        

Тема 7. Біблія про праведність і вірність.
Праведність як постійний вибір добра. Віра і вірність Богові як основа праведності. Життя Ноя як приклад праведності.


8.        

Тема 8 . Узагальнення вивченого. Контрольне оцінювання.


9.        

Розділ 2. Які моральні цінності вміщені в Святому Письмі.
Тема 9. Закони Божі та закони людські.
Заповіді Божі – моральна основа життя людини.
Актуальність Заповідей для сучасної людини.
Значення закону в житті людини та суспільства. Відповідальність людини перед законом.


10.    

Тема 10. Гординя як людська вада.
Наслідки гордині та зарозумілості на прикладі розповіді про будівництво Вавилонської вежі. Шляхи подолання гордині та зарозумілості.


11.

Тема 11. Гостинність та щедрість.
Небесні гості в домі Авраама. Дотримання Богом обітниці : син Авраама. Гостинність та щедрість- християнські чесноти. Вміння ділитися з ближнім. Щедрість та гостинність українського народу.


12.

Тема 12. Любов як вияв самовідданості.
Біблійне розуміння любові як самовідданості на прикладі історії про Авраама та Ісаака. Поняття        « самовідданість ».


13.

Тема 13. Вміння прощати.
Сила прощення на прикладі життя Йосипа. Перемагати зло добром. Прощення в житті людини, родини й суспільства.


14.

Тема 14. Різдво Христове.
Народження Ісуса Христа – здійснення Біблійного пророцтва. Незвичайне народження Сина Божого. Значення Різдва для людства. Святкування Різдва в Україні.


15.

Тема 15. Урок – узагальнення . Тематичне оцінювання.


16.

Розділ 3. Які моральні цінності вміщені у Святому Письмі.
Тема 16. Любов до свого народу. Віра і Божа допомога — запорука перемог.
Біблійна історія про Давида та Голіята. Готовність послужити своєму народові. Приклади турботи про мир та злагоду видатних діячів України.


17.

Тема 17. Віра та довіра.
Глибока віра у Бога пророка Іллі. Значення віри в житті людини.


18.

Тема 18. Мужність та непохитність переконань.
переконань. Прояв мужності та непохитності
переконань на прикладі Даниїла. Важливість побудови переконань на Слові Божому. Уміння  відстоювати  правду.


19.

Тема 19. Мудрість як Божий дар.
Біблійна історія про мудрого царя  . Мудрість та
освіченість. Мудрість Божа і людська. Мудрість — духовна зрілість. Християнська просвіта в Україні та її подвижники.


20.

Тема 20. Служіння як відповідь на покликання.
Покликання пророка Ісаї, цариці Естер. Покликання людини служити Богові та людям. Важливість обрання власного життєвого шляху. Відповідальність за власне життя.


21.

Розділ 4 . Значення приходу в світ Ісуса Христа.
Тема 21. Очікування Спасителя людства.
Господня обітниця приходу Спасителя. Пророцтва про прихід Спасителя ( Ісая, Захарій, Михей )


22.

Тема 22. Благовіщення.
Біблійна історія про Благовіщення Діви Марії. Вірність Марії Слову Божому. Національні традиції, пов»язані з Благовіщенням.


23.

Тема 23. Дитинство Ісуса Христа. Втеча
Святого сімейства до Єгипту. 12-річний Ісус у храмі. Життя Ісуса в Назареті.


24.

Тема 24. Слу­жіння Ісуса Христа. Вико­нання Ісусом Христом вимог тогочасного сус­пільства. Зна­чення хри-щення Іоанном Христителем Ісу­са Христа в Йордані. Значення служіння Спаси­теля для людства.


25.

Тема 25. Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.


26.

Тема 26. Дві заповіді любові.
Любов до Бога і до ближнього. Дві заповіді любові та заповіді блаженств у Нагірній проповіді Ісуса Христа. Любов до Бога та до Батьківщини ( Г.Ващенко )


27.

Тема 27. Страждання Ісуса Христа.
Події Страсного тижня. Велич Голгофської жертви.


28.

Тема 28. Воскресіння Христове.
Значення Воскресіння Христового для людства. Свято Великодня. Національні традиції, пов'язані з Пасхою.


29.

Тема 29. Ісус Христос — Спаситель душі і тіла. Зцілення Ісусом Христом хворих і воскресіння мертвих. Спасіння грішників. Навчання Божій мудрості.


30.

Тема 30. Тематичні екскурсії, акції милосердя.


31.

Тема 31. Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.



32.

Тема 32. Підсумок навчання за рік.



33.

Теми 33-34. Резервні уроки.



34.




35.






6  клас
(  1  год. на тиждень )
№ п/п год.
Дата
 Зміст навчального матеріалу
Домашнє завдання
Примітка
1.        

Розділ І. Новий Завіт — джерело християнської моралі.
Тема 1. Євангеліє — Добра Новина.
Євангеліє — дороговказ досконалого життя.


2.        

Тема 2. Ісус Христос — Учитель.
Наука Ісуса Христа. Служіння з любов'ю до людей.


3.        

Тема 3. Ісус навчає притчами.
Поняття притчі. Педагогічна цінність Христових притч.


4.        

Тема 4. Мета людського життя та засоби її досягнення. Притча про багатія.


5.        

Тема 5 . Правильна основа життя.
Притча про дім на камені.


6.        

Тема 6 . Узагальнення. Тематичне оцінювання.


7.        

Розділ ІІ. Слово Боже виховує нас.
Тема 7. Вибір цінностей. Притча про скарб і перлину.


8.        

Тема 8. Слухати і приймати слова правди.
Притча про сіяча.


9.        

Тема 9. Гординя та смирення. Притча про митаря та фарисея.


10.    

Тема 10. Терпіння і справедливість. Притча про багатія і Лазаря.


11.

Тема 11. Відповідаль­ність за вчинки. Притча про кукіль.


12.

Тема 12. Працелюбність. Винагорода за працю.
Притча про робітників у винограднику


13.

Тема 13. Плекаймо свої таланти. Притча про таланти.


14.

Тема 14. Узагальнення. Тематичне оцінювання.


15.

Розділ ІІІ. Етика людських взаємин у світлі  Христового вчення.
Тема 15.  Послух і непослух.
Притча про слухняного та неслухняного сина.


16.

Тема 16. Повага до людей. Притча про заблукану вівцю.


17.

Тема 17. Співчуття та милосердя.
Притча про милосердного самарянина.


18.

Тема 18. Вміння прощати. Притча про блудного сина.


19.

Тема 19. Цінність добрих справ. Притча про зерно гірчиці.


20.

Тема 20. Універсальний моральний закон. Золоте правило


21.

Тема 21. Узагальнення. Тематичне оцінювання.


22.

Розділ IV. Основи морального життя.
Тема 22. Поширення добра у світі. Притча про закваску


23.

Тема 23. Основа радості. Притча про загублену драхму.


24.

Тема 24. Відповідальне ставлення до життя.
Притча про вірного та невірного рабів.


25.

Тема 25. Наполегливість у добрих справах.
Притча про несправедливого суддю та вдову.


26.

Тема 26. Щедрість та захланність.
Притча про жорстокого боржника.


27.

Тема 27. Справедливість та винагорода.
Притча про виноградарів


28.

Тема 28. Остаточна перемога добра над злом. Притча про невід


29.

Тема 29. Світло для світу. Притча про свічку та свічник. Молодь – майбутнє України.


30.

Тема 30. Узагальнення. Тематичне оцінювання


31.

Тема 31. Підведення підсумків вивченого.


32.

Резерв


33.

Резерв




8  клас
(  1  год. на тиждень )
№ п/п год.
Дата
 Зміст навчального матеріалу
Домашнє завдання
Примітка
1.        

Розділ І. Життєві дороговкази християнина.
Тема 1. Вступ.


2.        

Тема 2. Етика наука про мораль. Головні орієнтири у   житті людини. Предмет вивчення етики -  моральний аспект життя людини . Абсолютна й регулятивна мораль. Шлях людства у пошуках морального ідеалу. Етика та християнська етика. Християнський мо­ральний ідеал, виражений у Божих Заповідях. Етика й етикет.


3.        

Тема 3. Мораль і право. Поняття закону. Види законів. Божий і людський закони. Права та
обов'язки християнина і громадянина. Вплив моралі на право.


4.        

Тема 4. Божі Заповіді основа морального життя людини. Джерело моральності. Ета­пи отримання настанов: Адам, Ной, Авраам, Мойсей, Христос. 10 Заповідей Божих. 2 заповіді любові.


5.        

Тема 5. Урок -  уза­гальнення.


6.        

Розділ II. Моральні настанови у взаєминах людини з Богом.
Тема 6. "Я — Господь Бог твій..." . Бог — Творець всесвіту. Вчинки людей, що пору­шують Божу За­повідь. Віра й довіра до Бога.


7.        

Тема 7  . "Нехай не буде в тебе інших богів". Ісус
Христос — ідеал для наслідування.


8.        

Тема 8. Сучасні ідоли та кумири, їх ознаки та небезпека для людства.


9.        

Тема 9  . "Не взивай намарне імені Господа Бога твого"  Пошана Божого імені.  Пошана Божого імені.


10.    

Тема10. Порушення цієї Заповіді: легковажне вимовляння Божого імені, прокльони, лихослів'я,
богохульство. Значення імені для людини.


11.

Тема 11 . "Пам'ятай день субот­ній, щоб святити його"    Святкування су­боти  у Старому Заповіті. Христос і субота.  


12.

Тема12. Неділя у Новому Заповіті. Християнське святкування неділі. Праця    та від­починок у житті людини. Праця як творчість і вира­ження любові до Бога та ближнього. Лінощі та трудоголізм.


13.

Тема 13. Урок -  узагальнення.


14.

Розділ III. Моральні підвалини заповідей щодо пошани ближнього.
Тема 14 . "Шануй батька і матір, щоб тобі добре було, щоб ти довго прожив на землі"  . Обов'язок дитини перед батьками.


15.

Тема 15. Пошана до вчителів і наставників. Любов до Батьківщини як виконання Божої заповіді шанування батьків.


16.

Тема 16 : "Не убий" . Життя — дар Божий. Цінність людського життя. Дбаємо про життя і здоров'я.


17.

Тема17.  Людська гідність і відповідальність за життя  і довкілля. Втрата гідності. Вбивство фізичне й моральне. Самогубство, наркоманія, алкоголізм, аборт, евтаназія.


18.

Тема 18. "Не чини перелюбу" . Чистота серця й житт.  Біблійний ідеал дівчини, хлопця.


19.

Тема 19.  Сучасні перешкоди підтрим­ці чистоти: негативний вплив ЗМІ, моди, алкогольних і тютюнових виробів тощо.


20.

Тема 20. Шлюб і подружжя.
Любов-дар Божий Дошлюбна чистота Довіра. Пошана людської гідності .


21.

Тема 21 . Приготування до подружнього життя. Таїнство подружжя  та подружня вірність.


22.

Тема  22. "Не кради" . Власність мате­ріальна й інтелектуальна. Праця — джерело власності. Працьовитість. По­міркованість у наг­ромадженні матеріальних благ.


23.

Тема 23. Злочини проти чужої власності: злодійство, грабіж, лихварство, ванд­алізм, ошуканство, хабарництво, коруп­ція, протекціонізм, затримання платні, плагіат, марнування власного та чужого часу.


24.

Тема  24. "Не свідчи неправдиво на ближнього твого" . Добре ім'я людини. Слово честі, клятва, при­сяга та їх порушення.


25.

Тема 25. Знеславлення доб­рого імені, честі ближніх: поширення неправдивої інфор­мації, несправедлива критика, обмова, осуд, підозра, наклеп, лицемір­ство, приниження гідності. Обов'язок виправити заподіяну кривду.


26.

Тема 26. "Не пожа­дай..." . Не пожадай того, що є власністю ближнього твого. Не пожадай жінки ближнього твого. Із серця думки вихо­дять...  .


27.

Тема 27. Узагальнення.


28.

Розділ IV. Моральні настанови у виборі життєвого шляху.
Тема  28. Заповідь любові . Любов до ближнього.


29.

Тема 29. Заповідь любові. Любов до Бога і ближнього.
( продовження )


30.

Тема  30. Ісус Христос - учитель та виконавець Заповіді любові. Життя Ісуса Христа — досконалий приклад виконання Заповіді любові.


31.

Тема 31. Любов, добро, істина, милосердя, краса можуть бути здійсненною реальністю нашого життя.


32.

Тема 32. Урок узагальнення.
"Хто любить Бога, той виконує Заповіді Його".


33.

Резерв





9  клас
(  1  год. на тиждень )
№ п/п год.
Дата
 Зміст навчального матеріалу
Домашнє завдання
Примітка
1.        

Морально-етичні цінності молоді
Розділ І. Християнський життєвий вибір людини
Тема 1. Вступ.


2.        

Тема 2. Біблія про походження людини. Різні гіпотези про походжен­ня світу і людини. Хрис­тиянський погляд на людину. Людина - образ і подоба Божа(Бут. 1:26-27; 2: 7).


3.        

Тема 3-4. Покликання людини. Загальне покликання людини. Особисте покликання. Хрис­тиянська чеснота служіння (Гал. 5, 13).


4.        

Благодійна діяль­ність. Спеціальні покликання.


5.        

Тема 5. Права і обов'язки людини. Людина - особа суспільна. Цінності сучасного грома­дянського суспільства. Моє право і право інших. Правова свідомість. Відповідальність перед Богом і людьми (Бут. 1: 28).


6.        

Тема 6. Свобода вибору. Свобода вибору (Бут. 2: 16-17). Мета і засоби її досягнення. Допомога у правильному виборі.


7.        

Тема 7. Шлях до зрілості і вдосконалення людини.
Пізнання себе. «Пізнай себе і буде з тебе» (Г. Сковорода). Усвідомлення своїх можли­востей (1 Кор. 3: 16-21; 2 Кор. 4: 16; 6: 14; 7: 6-11; 10: 17). Потреба самовдосконалення (Мт. 5: 48). Пошук шляхів удосконалення (Мк. 10: 27). Співпраця Бога й людини («...бо без Мене нічого чини­ти не можете ви» (Ів. 15: 5).


8.        

Тема 8. Гідність людини. Усвідомлення власної гід­ності та повага до гідності іншого.


9.        

Тема 9-10. Молода людина і навколишній світ. Особливості молодого віку. Фізичне, психічне та духовне зростання. Оточення молодої людини (1 Кор. 15: 33).


10.    

Цінність знань і світоглядних переконань. Зацікавлення і правильне використання часу (Прип. 12: 1;Еф. 5: 11-20).


11.    

Розділ II. Моральні цінності у виборі професії
Тема 11. Розвиток особистих здібностей.
Відкриття і плекання здібностей (1 Кор. 12:4-11). «Бо без Мене нічого чинити не можете ви» (Ів. 15: 5). Причини неповного роз­криття здібностей (Як. 1:17-18, 22-25).


12.    

Тема 12. Професія. Вибір професії - важливий етап у житті. Мотиви вибору професії. Вплив батьків на вибір про­фесії. Ставлення до праці (1 Сол. 2: 9-10). Дотримання професійно-етичних норм. Спрямування професійної трудової діяльності на славу Бога і благо ближніх.


13.    

Тема 13. Праця і співпраця. Праця - задум Божий. Праця і творчість. Цінність праці та співпраці. Здорова конкуренція. Винагорода за працю: заробіток і багатство у світлі християнських моральних цінностей (ІСол. 5: 12-22; Мт. 25: 14-30).


14.    

Тема 14. Урок узагальнення.


15.    

Розділ III. Людина у суспільстві
Тема 15-16. Воля і характер. Самостійність і відповідальність. Етапи формування характеру. Гартування волі. Вміння володіти собою. Характер як головна ознака особистості. Самодисципліна.


16.    

Самоконтроль бажань, звичок і вчинків. Стійкість характеру й переконань. Поєднання волі Божої з людською. Розум і воля - відображення Божої могутності.


17.    

Тема 17. Авторитет і повага. Авторитет - результат слу­жіння людям (Мт. 20: 28). Авторитет як моральний орієнтир. Бог - найвищий Авторитет. Пошана Бога та співпраця з Ним (Св. 13: 17; Пс. 25:8-10).


18.    

Тема 18. Дружба і товаришування. Цінність дружби. Пошук і вибір друзів (Ів. 15: 14; Ів. 11; Сир. 6: 14-16). «Притча про приязнь» (!. Франко). «Ви друзі Мої, якщо чините все, що Я вам заповідую» (Ів. 15: 14).


19.    

Тема 19. Мистецтво спілкування. Вміння слухати, здатність почути та сприйняти. Добро­зичливість і толерантність у спілкуванні (Дії. 17: 16-34; Ів. 4: 7-38).


20.    

Тема 20. Конфліктні ситуації. Причини конфліктів: агресив­ність, егоїзм, прагнення ви­щості. Шляхи подолання кон­фліктів та розв'язання кон­фліктних ситуацій (Рим. 12: 18-19). Ісус Христос про ви­рішення конфліктів (Мт. 5: 9). Внутрішній конфлікт особи.


21.    

Тема 21. Давання і приймання. Вдячність. Принципи давання і прийман­ня. «Більше щастя давати, ніж брати» (Дії. 20: 35). Вдячність - одна з найцінніших якостей характеру особи. Вміння прийняти Божий дар та здат­ність дякувати за нього.


22.    

Тема 22. Урок узагальнення.


23.    

Розділ IV. Молодь і християнська культура
Тема 23-24. Християнські культурні цінності.
Культурні цінності у житті людини. Ієрархія цінностей.


24.

 Морально-етичні християн­ські цінності як фундамент духовного зростання людини. Християнська естетика.


25.

Тема 25. Українські християнські традиції та елементи сакрального мистецтва.


26.

Тема 26-27. Визначні архітектурні церковні пам'ятки України. Найважливіші християнські пам'ятки України.


27.

Церковні споруди вашої місцевості. Екскурсія до храмів.


28.

Тема 28-29. Християнство в образотворчому мистецтві.
Історія розвитку християнства в образотворчому мистецтві.


29.

Християнство в образотворчому мистецтві.


30.

Тема 30-31. Християнство в музиці. Стилі музики в контексті християнських цінностей.


31.

Духовний гімн України «Боже великий єдиний».


32.

Тема 32. Християнство в літературі та сучасному медіапросторі. Всебічний розвиток української молоді.


33.

Тема 33. Підсумковий урок за рік.



7  клас
(  1  год. на тиждень )

№ п/п год.
Дата
 Зміст навчального матеріалу
Домашнє завдання
Примітка
1.        

Розділ І. Морально-етичні цінності молоді християнства.
Тема 1. Вступ.


2.        

Тема 2. Моральні засади християнства. Закони Божі- вічні істини. Ісус Христос – ідеал людської досконалості.


3.        

Тема 3. Святість. Наслідування Христа. Святість людини- відображення святості Бога. Святість – це духовне відмежування від гріховного світу.


4.        

Тема 4. Матеріальний  і духовний світ людини. Співвідношення матеріального й духовного. Чесноти та духовне зростання людини. Ісус і багатий юнак. Антоній Великий.


5.        

Тема 5. Прагнення пізнати істину.  Зустріч Закхея з Христом. Наслідки зустрічі з Христом. Блж.Августин.


6.        

Тема 6. Наполегливість у досягненні мети.  Зцілення двох сліпих.


7.        

Тема 7. Життєвий шлях людини.
Сенс життя людини. Потреба морального вдосконалення. Життя Іоанна Хрестителя.


8.        

Тема 8. Віра, надія, любов. Божі чесноти - віра, надія, любов. Внутрішня єдність цих чеснот.


9.        

Тема 9. Вдячність – важлива людська чеснота. Вміння бути вдячним. Зцілення десяти прокажених.


10.    

Тема 10. Рішучість і  відвага у житті. Сміливо захищати правду. Диякон Степан.


11.    

Тема 11. Здатність піти за покликом сумління. Вміння почути голос сумління. Ап. Андрій Первозванний.


12.    

Тема 12.Урок – узагальнення.  С/р по розділу.


13.    

Розділ II. Християнські орієнтири людського життя.
Тема 13. Допомога як вияв любові.
Допомога нужденним. Зцілення паралізованого.


14.    

Тема 14. Милосердя і безкорисливість. Творити добро для інших безкорисливо. Св. Миколай Чудотворець Мірликійський, мати Тереза.


15.    

Тема 15. Відданість і вірність християнським переконанням.


16.    

Тема 16.  Цінність знань у житті людини. Знання – це скарб і дорога до світла.


17.    

Тема 17. Мова – безцінний  Божий дар. Дар мови та його використання. Іоанн Златоустий.


18.    

Тема 18. « Рідна  мова - то серце народу:гине мова  - гине народ  » ( І.Огієнко ). Пошана і плекання рідної мови. Просвітителі Кирило та Мефодій.


19.    

Тема 19. Мужність у протистоянні злу. Долати зло – потреба й обов’язок . Вмч. Георгій Побідоносець.


20.    

Тема 20. Людська слабкість і зміцнення волі. Розкаяння – дорога до святості. Від каяття – до пробудження нових життєвих сил. Ап. Петро.


21.    

Тема 21. Прозріння. Духовна й фізична сліпота. Світло правди. Розбійник на хресті.


22.    

 Тема 22. Кардинальна міна життя. Бажання змінити себе. Рішучість у служінні іншим. Ап. Павло.


23.    

Тема 23. Урок- узагальнення .С\р по розділу.


24.    

Розділ III. Історичні витоки та розвиток християнства в Україні.
Тема 24.  Усвідомлення відповідальності за долю народу.  Особиста відповідальність кожного за власне життя й долю народу. Прор. Мойсей; кн.. Ольга і кн.. Володимир.


25.    

Тема 25. Славні постаті українського народу. Прп. Антоній і Феодосій Печерські.


26.    

Тема 26. Відродження української духовності у ХХ ст.  Руйнування релігійного життя в Україні у ХХ ст. Початок відродження. Свобода віросповідання- запорука духовного відродження.


27.    

Тема 27. Християнські символи у традиціях та культурі українського народу. Хліб, хрест, виноградна лоза, якір, риба.


28.    

Тема 28. Ікона, символіка ікони, релігійний живопис.


29.    

Тема 29. Христос – Дорога, Правда і Життя.  Наслідування Христа. Важливість етичних цінностей християнства.


30.    

Тема 30. Ісус і діти. Право дітей на життєвий вибір.


31.    

Тема 31. Урок - узагальнення. Молодь – майбутнє Церкви і держави. Світло для світу.


32.    

Тема 32. Підсумковий урок за рік.







Календарно-тематичне планування з німецької мови
1 клас, перший  рік навчання
О.О. Паршикова, Г.М. Мельничук, Л.П. Савченко, М.М. Сидоренко, Л.В. Горбач;
підручник для 1 класу К., «Грамота», 2012
І семестр

№ з/п
Дата
Сфери (тематика) спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Примітка
Мовленнєві функції
Мовленнєві зразки
Лексика
Граматика
Я, моя сім’я і друзі
1

Знайомство. Привітання. Прощання. Введення нового лексичного матеріалу.

Вітатись та прощатись німецькою мовою.
Hallo! Tschüss!
Hallo! Tschüss! Telefon; Krokodil; Computer; Tiger


2

Знайомство. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Знайомитись, використовуючи дані мовленнєві зразки.
Wie heißt du? - Ich heiße …


Особові займенники  ich;  du

3

Привітання. Введення нового лексичного матеріалу.
Вітатись, використовуючи мовленнєві зразки.
Guten Morgen! Guten Tag!

Особові займенники  ich;  du

4

Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
Вітатись, знайомитись та прощатись німецькою мовою, використовуючи вивчені мовленнєві зразки. Зав’язувати прості мовні контакти.
Hallo! Tschüss!  Wie heißt du? - Ich heißeGuten Morgen! Guten Tag!
 Viel Spass!
С. 4 - 15


5

Числівники до 6. Розвиток навичок аудіювання.
Рахувати до 6.

Еins, zwei, drei, vier, fünf, sechs
Числівники до 6

6


Скільки тобі років? Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Вести коротку бесіду, використовуючи мовленнєві зразки.
Wie alt bist du? Ich bin 6 (Jahre alt).

Числівники 1–6. Особові займенники 1-ої  та 2-ої особи однини в називному відмінку



7

Числівники до 10. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу.
Представляти своїх друзів. Рахувати до 10.
Wer ist das? – Das ist …

Sieben, acht, neun, zehn
Числівники 1–10. Особові займенники 1-ої та 2-ої особи однини в називному відмінку




№ з/п
Дата
Сфери (тематика) спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Примітка
Мовленнєві функції
Мовленнєві зразки
Лексика
Граматика
8

Іграшки. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу.
Називати іграшки, використовуючи присвійний займенник  mein.
Was ist das? - Das ist mein…

Das Auto, der Teddy, die Puppe, der Roboter, der Ball.
Присвійний займенник  mein

9

Іграшки. Кольори. Введення нового лексичного матеріалу.
Називати іграшки, вказуючи їх колір (використовуючи мовленнєві зразки).
Mein … ist … .rot, gelb, blau, grau.
rot, gelb, blau, grau.
Дієсловo-зв’язкa sein у Präsens

10

Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
Рахувати до 10. Представляти своїх друзів. Вести діалогічне мовлення за зразком.
Wie alt bist du? Ich bin 6 (Jahre alt).  Wer ist das? – Das ist …  Was ist das? - Das ist mein Mein … ist … .rot, gelb, blau, grau.
С. 27 - 29


11

Моя сім’я.  Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо.
Називати членів своєї сім’ї.
Das ist meine Mama. Das ist mein Papa. Das sind meine Oma und mein Opa.
meine Mama,  mein Papa,  meine Oma,  mein Opa

Сполучник und

12

Моя родина. Розвиток навичок монологічного мовлення. Читання. Письмо.
Називати членів своєї сім’ї, використовуючи мовленнєві зразки.
Das ist meine Schwester. Sie heißt… Das ist mein Bruder. Er heißt…
meine Schwester,  mein Bruder
Особові займенники er, sie

13

Моя родина. Розвиток навичок діалогічного мовлення.. Читання. Письмо.
Вести діалогічне мовлення, використовуючи питальні речення з питальним словом та без питального слова.
Wer ist das? Ist das…? Ja. Nein.
Ja. Nein.
Питальні речення з питальним словом та без питального слова

14

Домашні улюбленці. Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо.
Описувати своїх домашніх улюбленців, використовуючи прикметники.
Das ist mein Hund. Das ist meine Katze. Mein Hund/meine Katze ist…
Der Hund, die Katze, groß, klein, lustig, fein
Коротка форма прикметників

15

Сімейний альбом Мії. Проектна робота. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
Співпрацювати у парі, опрацьовуючи необхідну інформацію.
Das ist meine Schwester. Sie heißt… Das ist mein Bruder. Er heißt…
Das ist mein Hund. Das ist meine Katze. Mein Hund/meine Katze ist…
С. 30 - 44



16

Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу



ІІ семестр


№ з/п
Дата
Сфери (тематика) спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Примітка
Мовленнєві функції
Мовленнєві зразки
Лексика
Граматика
Школа
17

Школа. Шкільне приладдя. Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо.
Називати шкільне приладдя.
Das ist mein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli
Das Heft, das Buch, der Pinsel, der Kuli
Присвійний займенник   mein

18

Шкільне приладдя. Кольори.  Введення нового лексичного та граматичного матеріалу.  Читання. Письмо.
Називати шкільне приладдя, вказуючи колір.
Das ist mein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli. Er/ es ist schwarz/ weiß/ braun/ grün
Der Stift, schwarz, weiß, braun, grün, es
Особові займенники   er, sie, es

19

Шкільне приладдя. Множина іменників. Читання. Письмо.
Називати шкільне приладдя, вказуючи колір та його кількість.
Ein Heft/ Buch/ Pinsel/ Kuli, zwei/ drei  Hefte/Bücher/ Kulis/Pinsel
Die Bücher, die Hefte, die Kulis, die Pinsel
Множина іменників

20

Дії на уроках. Введення нового лексичного та граматичного матеріалу.  Читання. Письмо.
Називати свої дії на уроках, використовуючи вивчені  дієслова у 1-й особі однини.
Ich möchte lesen/ malen/ schreiben/ zählen
Lesen, malen, zählen, schreiben
Дієслова. Модальне дієслово mögen

21

Дії на уроках. Розвиток навичок аудіювання. Читання. Письмо.
Називати дії на уроках, використовуючи вивчені  дієслова у 1-й особі множини.
Wir lesen/ malen/ schreiben/ zählen
Lesen, malen, zählen, schreiben
Дієслова в 1-й особі множини

22


Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
Називати шкільне приладдя, вказуючи колір та кількість та свої дії на уроках.
Das ist… Es ist… Ich möchte… Wir …
С. 45 - 61



Природа. Свята і традиції.
23

Природа. Тварини.  Введення нового лексичного матеріалу. Розвиток навичок аудіювання.
Називати тварини, вказуючи їх кількість.
Das ist Affe/ Löwe/ Elefant/ eine Giraffe
Der Affe, der Elefant, der Löwe, die Giraffe
Неозначений артикль

24

Тварини. Ведення нового лексичного та граматичного матеріалу. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо.
Називати тварини та властиві їм риси характеру.
Der Tiger/ Löwe/ Elefant/ Affe/ die Giraffe ist gut/ brav/ nett
Brav, nett, gut
Коротка форма прикметників. Особові займенники er, sie, es

25

Опис тварин. Назви кольорів. Числівники. Читання. Письмо.
Називати тварини, вказуючи їх колір.
Das ist ein/ eine… Er/ sie ist  gelb/ blau/ grau/ grün
Der Papagei, die Maus
Множина іменників. Числівники

№ з/п
Дата
Сфери (тематика) спілкування
Мовленнєва компетенція
Мовна компетенція
Примітка
Мовленнєві функції
Мовленнєві зразки
Лексика
Граматика
26

Тварини. Введення нового  лексичного та граматичного матеріалу. Читання. Письмо.
Називати дії, які виконують тварини. Підтверджувати та заперечувати інформацію.
Der Papagei fliegt. Das Krokodil fliegt nicht.
Liegen, fliegen, springen, klettern
Дієслова в 3-й особі однини. Заперечення  nicht

27

Традиції святкування. Великдень. Введення нового лексичного матеріалу.  Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Вести діалогічне мовлення, використовуючи вивчені мовленнєві одиниці та мовленнєві зразки. Вітати з Великодніми святами.
Frohe Ostern!
Der Osterhase, das Osterei
Питальні та розповідні речення


28

Виготовлення великоднього яйця. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
Рахувати в межах 10. Називати кольори.
Das ist Frohe Ostern!  Gelb, blau,  grau, grün
С. 64 - 82
Числівники.  Сполучник und


Дозвілля
29

Улюблені іграшки. Введення нового граматичного матеріалу. Читання. Письмо.
Називати іграшки; вказувати кому вони належать, використовуючи присвійні займенники.
Das ist sein/ ihr Teddy

Присвійні  займенники mein, dein, sein, ihr


30

Ігри.  Введення нового лексичного матеріалу. Читання. Письмо.
Називати  свої  ігри та ігри  своїх друзів.
Ich spiele Ball/ Lego/ Domino/ Verstecken/ Lotto/ Blindekuh/ Fangen
(das) Lego, (das) Domino, (das) Verstecken, (das) Lotto, (die) Blindekuh, (das)  Fangen
Особові займенники ich, er, sie

31

Улюблені ігри. Алфавіт. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Читання. Письмо.
Називати улюблені ігри. Запитувати про улюблені ігри своїх друзів.
Ich spiele gern  Ball/ Lego/ Domino/ Verstecken/ Lotto/ Blindekuh/ Fangen

Дієслова у 1-й особі однини

32

Вечірка з нагоди дня народження. Привітання. Подарунки. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Вітати з днем народження. Називати подарунки.
Alles Gute zum Geburtstag!
Das Geschenk
Питальні та розповідні речення

33

Ігри із задоволенням. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.
Називати улюблені ігри. Запитувати про улюблені ігри своїх друзів.
Was spielt … gern? Er/ Sie spielt gern … .
С. 83 - 99
Особові займенники ich, er, sie

34

Узагальнення та систематизація вивченого лексико-граматичного матеріалу 
35

Свято німецького алфавіту



2 клас, другий  рік навчання
за підручником
Німецька мова : підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н.Ф. Борисенко, М.М. Сидоренко, Л.В. Горбач, Л.П. Савченко, О.О. Паршикова, Г.М. Мельничук .- К. : Грамота , 2012

№ уроку
Дата
Підтема
Мовленнєві функції
Експоненти функції
Мовленнєвий матеріал
Письмо
Аудіювання
Читання
Домашнє завдання
При
мітка


лексичний
граматичний
фонетичний

Моя сім’я, я і мої друзі


 1.

Вітання
Вітатися та розповідати про друзів
Das ist Alex. Er ist brav.
Klein lustig groß brav

h
Впр.3 с. 5
Впр.1 с. 4
Впр.3б с. 5
Розповісти про свого друга



2.

Це мій друг
Розповідати про друзів
Das ist mein Freund
Elf zwöl


 
Впр. 1 с. 6
 
Вивчити цифри 1-12
*намалювати друзів



3.

Хто це?
Ставити питання. Давати відповідь
Ist das Alex
Nein nicht
Питальні речення

Впр. 4а с. 10
Впр. 3 с. 10
Впр. 4б с.11
Вивчити реп. Впр. 2 с. 10



4.

Це Ганс та Кітті
Будувати діалоги
Sind das Max und Alex
Sind  ja nein
Множина
s
Впр. 4а с. 13
Впр. 1с. 11
Впр. 4б с. 13
Прочитати Впр. 4б с.13
*принести сімейні фото



5.

Це моя родина
Розповідати про свою родину
Das ist meine Familie
Die Familie, der Vater, die Mutter, die Eltern



Впр. 1 с. 13-14
Впр. 3 с с. 15
Вивчити реп Впр. 4 с.15


6.

Ігри із задоволен-
ням.
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.




Впр.4 с. 16
Впр. 1 с. 16
Впр. 3 с. 16
 Вивчити Впр.6  с.17


Відпочинок і дозвілля




7.

Це –динозавр

Називати речі
Das ist ein Dino
Der Dino, die Schlange, das Schiff, das Puppenhaus

au
Впр.5а с. 21
Впр. 1 с. 18
Впр. 5б с. 21
Вивчити реп Впр. 6 с.21


8.

Ні, це не динозавр
Називати речі
Ist das Dino. Nein
kein

ei
 .
Впр.1  с. 23
  Впр. 4б с. 24
Прочитай Впр.4б  с. 24


9.

Заперечення
Заперечувати
Ist das Dino. Nein, das ist kein Dino
kein


Впр.4а  с.24
Впр. 3 с. 23

Вивчити римування Впр.5 с. 24


10.

У мене є…
повідомляти
про належність когось
Ich habe einen Dino
Haben
Модальне дієслово Haben

Впр.5 с. 26
Впр. 2 с. 25
Впр. 5б с. 27
Прочитай
Впр. 5б с. 27 *Вивчити Впр. 6 с. 27



11.

У мене нема
повідомляти
про належність когось
Hast du ein Dino
Nein, ich habe kein Dino



 
Впр. 2 с. 28
Впр. 5 с. 29
Прочитай Впр. 5 с. 29


12.

Скільки іграшок?
Ставити питання, відповідати на них
Wie viele
Wie viele
множина
ie
Впр. 4а с. 31
Впр. 2 с. 30
Впр. 4б с. 31
Виконати Впр. 5 с. 32


13.

У що любиш ти гратися
Ставити питання, відповідати на них
Was spielst du gern
Bingo, Fußball, Tennis

sp
Впр. 4а с. 34
Впр. 2 с.33
Впр. 4б  с.34
Прочитай Впр. 4б с. 34


14.

Що любить грати Алекс?
Ставити питання, відповідати на них
Was spielst Alex gern



Впр. 3 с. 37
Впр.4  с. 37
Впр. 5 с. 37
Виконати Впр. 3с  с. 37


1.        
15.

Ігри із задоволен -ням.
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.










Людина

16.

Частини тіла

Називати частини тіла
Das ist mein Kopf
Der Kopf, der Arm, die Hand, der Bauch, das Bein, der Fuß


 
Впр. 1-2 с. 40
Впр. 3 с. 41
Прочитай *Вивчити Впр. 3 с.41


17.

Це моя рука
Називати частини тіла
Das ist mein Arm


Pf
ß
Впр. 4а с. 41
Впр. 3  с. 41
Впр. 4б, ц с.41
Прочитай Впр. 4с с. 42

18.

Я малюю ляльку-маріонетку

Описувати дію



Ich male…
Die Köpfe, die Arme, die Hände, die Beine, die
Füße
множина

Ö
Ü
Впр. 5а с.45
 
Впр. 1 с. 43
Впр. 5б, ц с.45

Прочитай Впр. 5ц с.45

19.

Робот

Називати частини тіла
Er hat …


Впр. 6а с.45
Виконати Впр. 6б с.46
* Впр.6д с. 46


20.

Обличчя

Називати частини тіла
Das ist mein Auge
Das Gesicht, das Auge, das Ohr,
Die Nase, der Mund



Впр. 4а  с.47
 
Впр.1 с.46
Впр. 4 с.47
Впр. С.
Вивчити
Впр. 1с .46


21.

Частини тіла
Називати частини тіла
Das ist mein Mund

Ah, eh, ich, uh, oh
Впр. 3 с. 47
Прочитай Впр. 3с с. 47

22.

Одяг
Називати одяг
Das ist mein Rock
Die Hose, das Hemd, der Rock, die Bluse, die Hose, die Schuhe


Впр. 4а с. 50
Впр.2 с. 49
Впр. 4 с. 51
Прочитай
* Вивчити
Впр. 5 с. 51



23.

Я ношу спідничку
Описувати дію
Ich trage ein Rock

множина


Впр.1 с. 51

Впр. 1c с. 52

24.

Хто що носить?

Ставити питання і відповідати на них
Was trägst du


sch
  Впр.5a с. 54
Впр. 5a с. 54
  Впр.5b,c с.54
Прочитай
* Вивчити
Впр. 6 с. 64




25.

Кольори
Називати ознаки предметів




Впр. 4 с. 56
Впр.2a,3 с. 56

Впр. С.


26.

Скільки предметів?
Рахувати




  
Впр.2, 5a с.57,59
  
Розкажи, які предмети одягу ти хочеш



27.

Ігри із задоволен-ням.
Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу.


28.

Контроль навичок читання
Виразне читання


29.

Контроль навичок аудіювання
Текст
Тестові завдання


30.

Контроль навичок говоріння
За темами «Моя сім’я, я і мої друзі», «Відпочинок і дозвілля»,  «Людина»


31.

Контроль навичок письма (списування)



32.

Систематизація та узагальнен-ня вивченого у І семестрі матеріалу.




Немає коментарів:

Дописати коментар